Pages

понеділок, 1 лютого 2016 р.

Форум думок

                                       "Я пишаюся своє родиною..."
   «Без сім’ї немає щастя на землі», - твердить народне українське прислів’я. Напевно, кожен із нас усвідомлює, який глибокий зміст закладено в цьому простому, на перший погляд, вислові. Ми не уявляємо свого життя без рідних людей, які завжди готові зігріти нас теплом і ласкою, любов’ю, бажанням допомогти й розрадити.

   Материна ніжна турбота, батькова вимогливість і сила, братова підтримка, бабусина доброта… Хіба може бути щасливою людина без усього цього?  



  Тож до вашої уваги думки наших учнів


    Я люблю свою родину. Вона дружна, добра, працьовита. Мама-мудра, гарна. Тато - сильний, трудяший. Брат- розумний. Я також такий, як родина. Я пишаюся своєю родиною, таку не найдеш в цілім світі.
                                                                                Грижук Богдан

Я пишаюся своєю родиною, тому що вона дружна. Моя родина завжди допоможе у скрутну хвилину. Вона велике щастя, яке миле для мене. Я люблю свою родину, бо це моя родина і нею пишаюсь. Родина це світло сонця в похмурий день. Мені здається, що мої сестри це приклад для мене, приклад для навчання. Мої батьки це справді чим я потрібно пишатись.Я завжди буду любити свою родину!

Романчук Юлія

   Я пишаюся своєю родиною тому, що ми дружні, доброзичливі і можуть мене підтримати у скрутну хвилину. На Пасху ми печемо всі разом. Ми дуже любимо один одного.

Бойченко Владислав


   Я пишаюсь своєю родиною тому, що ми дружні. Любимо тварин, любимо ходити на природу та на всі свята. Ми ніколи не сваримося. І це моя сім’я, якою я пишаюся.

                                                                  Балаж Ліза


 Я пишаюся своєю родиною тому, що вона дружна, милосердна, розумна,красива та завжди підтримає. Моя родина найкраща!

Ющенко Михайло


  Я пишаюся своєю родиною тому, що в нас гарні відносини один до одного, кожний допомагає, якщо є нещастя. Коли мені сумно, мама мене заспокоює. Я в сім’ї одна дитина, тому мені сумно і мама і бабуся мене заспокоюють. Ввечері ми з бабусею граємо в школу, я вчу її англійський та німецькій мові.

Щудлак Богдана.



   Я пишаюся своєю родиною тому, що вона в мене дружна, всі один одного розуміють та люблять.

Тарарак Даніїл

   Я пишаюся своєю родиною тому, що наша родина піклується про природу, тварин, птахів. Ходимо а різні свята: Різдво, Водохреща. Я люблю своїх батьків.

Шклярська Валерія 


  Я пишаюся своєю родиною тому, що ми завжди знаходимо вихід із ситуації. Завжди перемагаємо та ведемо здоровий спосіб життя. Піклуємося один про одного та хвилюємося.

Дзюба Юлія


  Я пишаюся своєю родиною тому, що ми завжди миримося, коли сваримося. А ще ми дуже любимо їздити на море.

Музиченко Дмитро


  Я пишаюся своєю родиною, по-перше я їх люблю. Вони зі мною по при всі труднощі та негаразди. Кожну справу ми виконуємо дружно і згуртовано усією родиною. Особливо взимку ми збираємось і граємо в різні ігри, влітку ми ходимо на річку або ідемо в парк займатися гімнастикою, кататися на роликах або на велосипедах. Родина - це мої найрідніші люди.

Дідик Ліза


  Я пишаюся своєю родиною тому, що в нас є традиція поважати один одного та не галасувати . Ще ми радісно зустрічаємо свята та завжди граємо.

Бондаренко Ілля

  Я пишаюся своєю родиною тому, що вона найкраща. Я її люблю за те, що вона мирна, щедра, дружна та сама найкраща.

Колесніченко Дар’я 


  Я люблю свою родину за те, що вона хороша, радісна та любляча. Традиційно ми любимо ходити на Пасху.

Ушаков Дмитро.


   Я пишаюся своєю родиною тому, що вони найрідніші люди у Всесвіті. Кожне їхнє слово знаходиться біля серця мого і загартовує мене на майбутнє. Ми дружимо, граємось та цікавимося у кожного, що сталося.

Сім’я моя прекрасна
І дружна от така,

Мама діва красна

Я також така!

Романчук Ксенія
  Я пишаюся своєю родиною тому, що в ній є свої традиції, є взаєморозуміння, доброта, чуйність. В моїй родині завжди тепло та затишно!

Восковенко Олексій


Я пишаюся своєю родиною, вона дружна та працьовита. Коли я приходжу зі школи, мама з татом готують їжу, а сестра допомагає мені робити уроки. Кожен день допомагаю мамі і татові. Коли мені сумно, я з молодшою сестрою граю у хованки або ідемо на подвір’я. 

Москаленко Тетяна.


  Я пишаюся своєю родиною тому, що моя сім’я піклується за своїх дітей.

Ісаєв Артур


  Я пишаюся своєю родиною тому, що вона дружна, активна, весела та любляча.

Пінчук Карина


   Я пишаюся своєю родиною тому, що вона може підтримати не тільки в скрутну хвилин, а й позитивну. Я люблю свою родину за те, що вона в мене є.

Кузьменко Кузьма


  Я пишаюся своєю родиною тому, що в нас є взаєморозуміння, ми дружна сім’я. Також ми любимо включити фільм, наприклад «Кавказька полонянка» і дивитися. Це так приємно, коли вся сім’я лежить та розмовляє. Ми любимо відпочивати на природі та на ковзанці. Так у нас є деякі недоліки, але ми любимо один одного!

Васильєва Діана



  Я пишаюся своєю родиною тому, що моя сім’я найдружніша з усіх сімей. Ми дружні, дбайливі один про одного.

Макаревич Кирил


   Я пишаюся своєю родиною тому, що в моїй родині є традиції. Одна з них, це ходити до церкви на Водохреща та ходити до річки дивитися, як купаються інші люди. Також є традиція ходити до священика,брати свічку та святити паски.

Трофіменко Діана


  Я пишаюся своєю родиною тому, що вона дружна, привітлива, ми розуміємо один одного. У нас є традиції і ми разом їх дотримуємося. Ми любимо один одного і поважаємо!

Січкаренко Максим



    Я пишаюся своєю родиною тому, що вона дружня, люб’язна, найкраща, щира, добра. Це моя родина.

Окунь Альбіна


    Я пишаюся своєю родиною тому, що в нас мама багато знає, всіх навчає. Я гадаю, вона знає все. Мій тато бував в різних країнах і коли я не знаю, яка країна, то тато мені допомагає. Моя сестра Свєта поступила в інститут, я за неї дуже радий. Я пишаюся своєю родиною!

Подлісецький Антон


   Я пишаюся своєю родиною тому, що вона гарна, сильна та добра. Я думаю, що моя сім’я сильна і ніколи не розпадеться!

Емінова Аліна


   Я пишаюся своєю родиною тому, що ми допомагаємо один одному. Коли батьки хворіють, я з сестрою допомагаємо їм, готуємо їм поїсти. Я пишаюся своєю родиною тому, що вона є.

Августінов Владислав


   Я пишаюся своєю родиною тому, що ми поважаємо один одного та подорожуємо!

Шевцова Оксана


3 коментарі:

20. 05 Географія

Тема: Контрольна робота з теми «Третинний сектор господарства».  Пройти контрольний тест за посиланням або кодом доступу до тесту на сайті ...