Pages

понеділок, 22 лютого 2016 р.

 До уваги читачів блогу!

 Продовжуємо висловлювати свої думки.  Темою нашого форуму є  "Чи потрібно стримувати емоції?


 Я вважаю , що стримувати емоції та почуття  потрібно.  Наприклад, у нас в класі є хлопці, які зачипають моє приладдя. Я з подругою виплиснули свої емоції і почуття, які призвели до суперечки. Щоб зняти емоції потрібно заспокоїтися та порахувати  до десяти.
Москаленко Таня
 Так , але не всі можуть стримувати емоції. Дехто говорить у вічі: і б’ється кулаками , а дехто ображається. А дехто думає , що це образа.
Августінов Влад
 Емоції - завжди треба стримувати,  не кричати. Треба стримувати, тому що буде складатися думка що ви негативні.
Бондаренко Ілля
Так, варто стримувати емоції, точу що буває що колись викрикне хтось або скаже нецензурне слово, це так же само . як виплеснути негативні  емоції.
Емінова Аліна
 Так, варто стримувати емоції, але не всі. Негативні емоції та почуття вони негативно впливають на здоров’я. А позитивні навпаки чудово впливають на здоров’я. Тобто варто стримувати негативні емоції, щоб  поберегти здоров’я. Негативні емоції виражаються у бійках та нецензурних словах.
Дзюба Юлія
 Іноді потрібно стримувати емоції, а іноді ні, дивлячись в якій ситуації. Якщо ти на когось злишся і хочеш в нього чимось кинути або вдарити, в такій ситуації потрібно стримувати свої емоції. Але деякі люди не вміють цього робити і  за злості можуть кинути чимось в людину або вдарити її. Буває навіть  і викрикують на уроці і перебивають вчителя.
Грижук Богдан
  Я вважаю, що не варто стримувати емоції та почуття. Потрібно їх виявляти , а не тримати їх всередині. Наприклад дівчинка пришла в школу, а хлопець обізвав її вона образилася і виразила емоції, а не тримала їх в собі.
Балаж Ліза
 Я вважаю, що негативні емоції треба стримувати,  якщо у вас накопився гнів не треба його виражати на інших не винних людях. Також є позитивні емоції. Наприклад я їздила на конкурс ми заняли не погане місце,  тоді я раділа і я не стримувала емоції радості. Я пам’ятаю , як ми їздили в Одесу в « Музей цікавої науки» , як там всі і дорослі і малі  не стримували своїх позитивних емоцій , але було геть  трішки негативних. Я можу лише порадити людям, у яких накопилися негативні емоції:
1.   Зробіть відповідні вправи.
2.   Можна зайнятися якимись хорошими справами
3.   Лягти відпочити, заспокоїтися.
                                                                              Васильєва Діана
   Варто стримувати емоції. Тому що людина, яка стримує вважається вихованою.
Січкаренко Максим
   Я вважаю, що потрібно стримувати свої емоції та почуття. Мені не подобається, що наш клас видає свої емоції , але не видає почуття. Колись навіть в скрутні часи не потрібно видавати свої емоції.
Подлісецький Антон
    Я вважаю, що стримувати емоції потрібно, тому що емоції є позитивні і негативні - такі як  злість, нахабність і багато інших. Тому якщо кожна людина буде виявляти емоції з нею не захочуть дружити та спілкуватися. І тому треба стримувати свої емоції.
Макаревич Кирил
   Чи варто стримувати емоції та почуття? Я вважаю що ні. Не треба стримувати емоції. Всі люди різні і з різними емоціями. В нас клас емоційний і дружний. Я так вважаю!
Бойченко Влад
   Чи варто стримувати емоції? На мою думку деякі емоції потрібно стримувати наприклад: агресія, психі і так далі. Але деякі потрібно навпаки не стримувати:радість , порозуміння, такт. Всі люди , які дотримуються правил поведінки з емоціями-завжди щасливі. Я хочу позбутися емоції нестриманості. Я надіюся, що якщо  я не буду так робити , вона зникне.
Трофіменко Діана
Треба виражати добрі, щирі. Почуття треба виражати, тому  що вони приємні. А колись вони не приємні вони повинні бути почутливі, не образливі.
Окунь Альбіна
    Чи варто  стримувати емоції та почуття? Негативні емоції та почуття інколи треба стримувати , тому що людину можна образити, а інколи треба зробити зауваження «Вибач , але мені здається , що ти не правильно говориш» Добрі емоції та почуття навпаки  треба висловлювати, людині або дитині буде приємно. Мені здається, що інколи я ці слова не говорю, але я виправлюсь і буду вживати ввічливі слова. Щоб зняти емоції треба : заплющити очі закрити ліву ніздрю і вдихнути , а правою видихнути, і так 10  разів, так само і з правою.
Щудлак Богдана
    У людей багато емоцій і дуже добре , якщо люді вміють їх  стримувати. Але є емоції, які потрібно висловлювати. Якщо закрити усі емоції на замок, то люди не дізнаються, яка ти людина. Також погано завжди показувати свої емоції, тому що можна образити людину. Я хочу щоб люди більше виражали позитивні емоції.
Романчук Юлія
     Чи варто стримувати емоції та почуття? Негативні емоції потрібно стримувати, тому що  висловив негативні емоції на друга і він на вас образився, пройшов рік ви забули, а ваш друг буде пам’ятати все своє життя .Тому, не варто висловлювати свої негативні емоції. На мою думку позитивні емоції потрібно висловлювати, це  можуть вислови до  своєї родини або друга і їм буде приємно що ви висловили позитивні емоції, а не негативні. Дорогі  почуття потрібно висловлювати , тому що в я в позитивних почуттях нічого злого не бачу і тому раджу їх висловлювати.
Чорненький Руслан
   Емоції та почуття варто стримувати , але не всі. Стримувати потрібно злість, байдужість, ненависть. Саме через них людина буває не стримує їх. Не потрібно стримувати доброту, тактовність. В нашому класі всього 30 учнів. Одні з них стримують емоції, а інші їх не стримують - і це мені не дуже подобається. Я хочу, щоб ці діти все ж таки  навчилися їх стримувати і щоб вони були вихованими учнями.
Восковенко Олексій
    Я вважаю, що не треба стримувати , тому що негативні емоції впливають на здоров’я людини можна захворіти і вмерти.
Музиченко Дмитро
   Чи варто стримувати емоції та почуття? На мою думку емоції та почуття можна не стримувати . Кожна людина має свої почуття . Наприклад: переживання, страх, любов до мами, батька і рідних. Емоції у людини бувають дуже різними . Мої емоції кожні різні. Коли я йду до школи в мене дуже радісно на душі. Я люблю вчитися з любов’ю  до науки. Отже я дійшла до такого рішення, що людина не повинна стримувати емоції.
Шклярська Валерія
   Чи варто стримувати емоції та почуття? Я вважаю , що почуття повинні перебувати у нашому житті. Вони виражають наші кращі сторони, як любов, радість, доброзичливість, співчуття. Звичайно не усі емоції корисні. Але це не означає , що вони повинні накопичуватися у нас. Рано чи пізно вони зіграють з нами поганий жарт. Тому варто просто заспокоїтися і спокійно обговорити проблему з тим, хто на твою думку повів себе не правильно.
Романчук Ксенія



Немає коментарів:

Дописати коментар

20. 05 Географія

Тема: Контрольна робота з теми «Третинний сектор господарства».  Пройти контрольний тест за посиланням або кодом доступу до тесту на сайті ...